home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Sunday, September 4, 2011

Kenapa tak boleh langgar..

Assalamualaikum.. :))

Sambil2 layan melodi Kiss The Rain- Yiruma, aku macam ter-flash back balik life aku. Masa zaman sekolah. Zaman semua pening nak pikir pasal SPM.

Aku rindu zaman tu!! 

Ceit! Tacing lak malam2 nih..hahakss~

Nak story skit la pasal geng2 kamceng aku. Blog aku..suka hati r! hehe


Aku yang pakai baju kuning tuu..Haha. Apsal kuning??
Bukan pasal aku pakai DIGI..tapi tu r uniform rasmi MRSM. Biru2 semua tu bukan pengawas yer..
Masing2 takde bakat nak jawat jawatan berdisiplin cenggitu..aww!

Ada benda gila yang kami buat!
Alang2 aku pon dah tak sekolah lagi..aku just nak story mory jela. Dah takde sape2 nak amik tindakan tatatertib dah pon..hehe

Para pelajar adalah dilarang sama sekali berada di kawasan akademik selepas jam 11MALAM!

Geng2 aku ni pantang skit kalo bab2 benda tegahan ni. Haha

Semua semangat nak study untuk SPM. 

Gila.

Kami lepak kat blok akademik sampai 2-3 pagi. Selalunya kami je la yang stay kat situ. Budak2 laki klas len ada gak r. Lantak la. 
Tak lama. Lepas brapa minggu ntah, tinggal geng kami je!


Rupa-rupanya.. 
Heboh!
Ada yang nampak kelibat2 kat kawasan kami stay-up.
Nenek kebayan dan..penanggal..

Eww~
Seram!

Teros tak berani nak stay lagi laa nyah!

Moral : Orang kata jangan tu jangan la.. hehe
Patuhilah peraturan anda!

2 comments:

Anonymous said...

setai ah...rindu kot taim tu...susah nak stay up kalu da reporter hangit an,

hamzah ian said...

zaman paling best zman skolah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...