home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Monday, September 5, 2011

Antara study..semangat..seram.. dan Hantu!

**Entry ni mengandungi kes2 paranormal yang tidak di laporkan kepada pihak sekolah dan pihak berwajib...

Kejadian ni berlaku lebih kurang 3 tahun lepas. Time tu cuti. Semua junior balik umah. Tinggal la kami..senior form 5 kat maktab. Masa ni aku tengah semangat gila nak hadap SPM..*Semangat!Tak berapa minggu dah nak SPM..
3 orang yang terlibat ada kat sini~

Sabtu. Dalam pukul 8.30 malam, aku n member2 kamceng aku bergerak ke blok akademik untuk study. Harap maklum.. time ni sepatutnya bukan time prep. Dan juga hanya budak2 form 5 je tinggal. So.. takde orang nak lepak blok akademik. ( Kami skip ceramah kat surau..hihi. Nakal la..aww! )

Blok kitorang ni agak jauh la dari asrama. Kena redah blok-blok form 2 lagi. Tup.. tup..

Bila sampai je, lampu kelas kitorang dah menyala. wHAT tHE~
Cuak la jugak..

Kami berempat je kat situ. Perempuan. Aku memberanikan diri menjengah ke dalam kelas...*Che..wah!
Opocotsss!!!

ADA MAKHLUK bernama lelaki...Adess.. Budak sekelas gak sorang. Skip ceramah kat surau macam kitorang jugak..hihi

Tapi ni bukan perangai dia! Tak mungkin...........
Salah sorang ni la

So, kitorang pon study..study..study..dan sembang. Tiba-tiba je member laki tu tanya. "Korang ade bau busuk tak?"

Mak aih.......SERAM SIOT!
Budak laki ni siap buat hidung sniff2 lagi!

Tiba2 je ade bau hanyir. Siot gak mulut member aku sorang lagi ni. Sedap2 je menambah..
" Macam bau MAYY...." (dia nak cakap mayat..huuuuu)
" Wey diam!!!! " (ni aku yang sergah )

SCARY.

Den, sorang member aku lagi konon-konon nak siasat la..Baik punya dia jalan nak kuar klas
Lepas tuuuuu......



Semua gelap! Blackout weyh!! Serammm nyah!!
Lari bertaburan la kami..!!!

Ada lagi smbungan..tapi aku malas la nak type. Malas lak korang nak bace kan3??!
HAHA


3 comments:

Anonymous said...

x seram pon

HAFIZAL said...

eieieieiii...seram tuh

Ku Azhar said...

ala....................smbung cpt!kang ku claim 20sen.. :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...