home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Tuesday, September 6, 2011

Misteri bau hanyir..

*Sambungan entry paranormal atas permintaan Abah a.k.a Ku Azhar.
Klik SINI untuk entry terdahulu.


Paranormal

Setelah kami berempat di kejutkan oleh pertanyaan misteri dari Encik Member, salah seorang dari member kamceng aku, Cik A lancang menegur bau busuk tersebut.

" Macam bau mayy...(mayat!)"
Opsssss!!!
Aku teringat. Orang tua2 pesan, kalo ada terbau wangi semacam atau busuk tiba2..
Jangan Tegur! Jangan Pandang Belakang! 
Bau wangi sering dikaitkan dengan bau melur.. paling subur kat kubur

Tak. Aku tipu! Jangan Tegur je.
So, tindakan member aku yang menyamakan bau hanyir tersebut dengan mayat adalah SAMA dengan MENEGUR!

Meremang juga bulu tengkuk aku. Tapi aku pon tak sure ada ke bulu tengkuk?! Abaikan..
Mata aku mula meliar. Kawasan keliling kelas memang gelap.
Dan menyeramkan.

Cik B, konon2 nak menyiasat. Mungkin ada sesuatu?
Perlahan-lahan Cik B bangun. Melangkah. Setapak..dua tapak. Akhirnya Cik B berhenti betul2 depan pintu kelas. Encik Member masih sniff2 hidung. Diam. Tidak seperti kebiasaan. Aku rasa pelik. ==''

Cik B berpaling ke arah aku n member2 lain. Elok je kaki dia cecah lantai luar kelas. Tup!
Semua gelap. Aku diam. Lupa nak jerit. ~~'

Slow2 kami gerak ke blok form 2. Peliknyaa.. Kawasan tu tak blackout!
Ah..ade jugak budak2 form 5 kelas lain. Lebih kurang 4 orang perempuan. Kami berkumpul kat satu tempat. Tapi none of us cerita pasal kes misteri bau hanyir tu kat dorang.

BUMM!
Pintu kelas kat blok form 2 tempat kami berkumpul macam kena hentam. Like seriously.. Sape boleh stay lagi?! Kali ni memang aku and budak2 lain lari tak cukup tanah. Encik Member? Dia masih melilau dalam kegelapan. Mencari saki baki budak form 5 yang mungkin berada dalam blok form 5.

Sampai hari ni. Kisah misteri bau hanyir tu belom dapat di rungkaikan..
"Jangan Biarkan Hidup Anda Diselubungi Misteri.."

Ya. Aku taknak aku je terselubung dengan misteri. Biar korang pon rasa tempiasnye jugak. Haha.

Takde la seram sangat pon aku cite. Tapi bila sendiri yang alami.. sendiri mau ingat la! XD

3 comments:

Anonymous said...

ish3...panjang benor ceghitenyee...

EnciK AxixOu said...

dh t'ungkai belom persoalan 2??

Lyndaz said...

belom....
haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...