home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Monday, August 29, 2011

Entry backup Raya 2011..

Weyh...
Lama gila aku tak update!
Minggu terakhir before raya..besa r. SHOPPING WEH!!

Bak kata perlibahasa "shopping..haruslah sampai lebam! "

Seminggu ni jadual aku memang pack. Hari2 g survey baju raya. Wakaka!
Takde la aku cerewet..memilih jee... XD

Finally, tadi setel semua!
2 pasang baju raya beserta kelengkapan tambahan... Aww!

So..
dah alang2 lusa dah nak raya.. InsyaAllah.. 
Aku nak ucap salam aidilfitri kepada 


 family aku ( bajet depa penah tengok blog aku! )
 kesayangan aku
 sahabat handai yang sanggup baca blog aku
dan paling penting.. 


-


-


-


-


-

 kepada Bloggers semua yang sudi jengok2 entry2 merapu aku

~Selamat Hari Raya Aidilfitri~
Maaf zahir dan batin.. ◕‿◕


ps: besok kalo sempat aku nak wish lagi skali :))
(sangat bajet..oh tidakkkk XD )

1 comment:

Mohd Hazwan said...

selamat hari raya jugak lyndaz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...