home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Wednesday, August 24, 2011

Tak habes2 pasal RAYA..

Assalamualaikum.. :))

Lebih kurang 5 hari lagi nak raya kan? Bahang raya tu jangan cakaplaa..membara! So, jom buat checklist skit. Mane nak taw..kot2 ada yang terlupa.
*******
Baju raya ✔

Bazar2 baju pon dah sesak ngan manusia. Kebiasaan raya. Orang nak shopping masa last minit. Time tu la nak dapat offer melambung-lambung pon. Heaven ◕‿◕
Aku dah tawaf 2hari dah. Tapi still blom beli. Hahakss!

Tiket raya ✔


Yang ni patot aku letak awal2 lagi. Raya raya jugak. Tiket bas tak beli, padan muka ekau!
Ni aku tujukan khas kat student2 yang merantau di negeri orang. Especially yang takde kenderaan sendiri.

Tapi dah less than 5 hari lg nak raya, konfem2 semua dah ada tiket. Ye dak?

Kuih raya ✔


Tak kira la kuih tradisional or moden, minggu ni kira minggu paling bizi la dengan benda2 alah ni. Mana nak buat, nak rasa, nak google resepi lagi.

Bagi yang ma$$yuk skit, tak main r buat2. Tempah sudah!

Duit raya ✔


Aku tak kawen lagi! So aku tataw la pasal bab2 ni. Tapi rasanya, parents semua dah bergegas g bank dah. Nak tukar duet..
Aku jadi tukang simpan duit je..ahakss!


Ucapan raya ✔


Ni aku blom buat. Haha. Malas nak awal2. Nanti2 la aku buat entry khas edisi ucapan hari raya Lyndaz Det. 
*bajet je.ahakss!
Jom usha ucapan raya dari sorang blogger nih. Awal gillerrr! Semangat! Haha


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...