home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Sunday, August 21, 2011

Pantang Larang Malam Raya yang ...

Assalamualaikum.. :))

10..9..8..7...hari lagi nak raya!! Wehuuuu!! Syiok!

Dah alang2 tengah ada mood ni, aku nak share skit benda yang aku tak pernah miss masa malam raya. Semangat jee~


Iron baju.
( bukan baju raya sebenar )


Konfem la aku buat..takkan nak tunggu pagi raya kot..Tak pasal2 Incik Karen melarikan diri a.k.a. blackout! Tak raya lak aku! Haha.

Pasang tirai. Himpar karpet.


Common. Semua anak dara buat..Hihi :P

PAKAI INAI


Haaa...ni aku pantang tinggal. Tak meriah la raya kalo tak pakai inai.. ye dak?? hehe
Selalunya lepas dah setel buat keja baru la aku serah jejari aku kat tok aku. Beliau la tukang giling inai..tukang tepek inai.

Dalam pukul 12 malam camtu la aku buat benda ni. Bukan ape..Rasa macam excited giller je bila bangun pagi2 raya. Aku n sepupu sepapat aku mula r, orang Kedah cakap ciwi @ bajet. Semua nak bajet sape punya jari lagi merah. \(^_^)/


( bukan sepupu sebenar )
Point entry  ni sebenarnya..aku nak bagitaw, aku tak sabar giller nak pakai inai malam raya nanti! Hahahahaha ❤
( pokok inai yang subur di rumah tok! )


nota kaki : baju raya, kasut raya, bunga raya selendang raya blom beli!!! ◕︵◕


1 comment:

Anonymous said...

tak pernah lagik pakai inai.. hoho :) btw wahh excited sudaaa nak raya :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...