home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Friday, August 19, 2011

Besday Bermakna Bila ...

Assalamualaikum... :)

Sedar tak sedar dah 19 tahun umur aku. Haha. Hari ni dah 19 tahun 1 hari! ◕‿◕

18 August 2011.. I'm officially 19!


Tipikal budak2 ( budak...hehe) sebaya aku, asal birthday je nak buat prank! Memang tak sah r kalo tak kenakan si birthday girl/boy kan.

Aku pernah kena! Masa 17 tahun. Kena simbah air sabun!! Pergh! Nasib bukan main tepung.. ^^

Tahun lepas dapat surprise!! 


Sweet 18 on sweet 18/8

I really miss this moment! ♥

Dapat surprise party dari housemates! 


 six of us!

TAHUN NI?!

Sekarang kan tengah cuti..so tak dapat la sambut dengan housemates.. sob3.. ◕︵◕

Tapi..


Ada orang buat surprise jugak! ◕‿◕

Orang yang saya............... hehe ^^


He posted it in his blog. And I love it so much dear! Totally meaningful for me! Thanks!!  :)

Walaupun dalam 2D.. I really appreciate it!



7 comments:

Anonymous said...

hepy besday :D

Lyndaz said...

thanks! :)

myra yusreena said...

epy belated bfdae!! hihi bestnye ade org engat bfdae kite an

cikji said...

0ooo so sweettttt!

happy birthday dear!

Lyndaz said...

myra : thanks so much!..hehe :)

cikji : yep2..he's so sweet! tenkiu2 cikji sayaaaaanggg....❤

hamzah ian said...

wahh.. happpy besday... hehehe

Lyndaz said...

thanks mejah! :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...