home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Thursday, October 20, 2011

Episod cinta Air Terjun dan Roti Canai

Bosan.

Aku bermonolog sendiri. Eh tak.
Sebenarnya aku tengah menjerit dalam hati. Wey....bosannyaaaaa!!!!

Aku update dalam fb kepunyaanku.
Dah 10 minit.
Tapi takde orang like?
HAHAHA..gelak sinis. Untungla dorang tak bosan.

Kenapa sekarang musim hujan? Bukan aku mempertikaikan. Jauh sekali berasa tidak bersyukur.





Air terjun.

Ya. Aku nak melemparkan diriku dalam air terjun hari ni. Tapi....
Apakan daya. Dek kerana  musim hujan.. impian hanya tinggal impian. Kau nak mampus g redah air terjun musim2 hujan gini?
Pergh!! Aku salute sama kau la weh!

Pagi2 lagi aku bangun subuh.


.  .  .  .  .  .



Ye ah. Takkan bangun subuh waktu petang? Huh?
Usai solat.
Katilku bagai melambai-lambai aku untuk mendekatinya. Ya. Aku tahu katilku amat rindu akan aku.

Henset cikaiku aku sambar. Alarm aku set ke 8 pagi. Teringat janjiku dengan orang rumah. Housemate ku. Berjanji untuk berjalan kaki mencari roti canai hari ini.

Berjayakah?

''Wey..kau nak pesan ape2 tak? E ( bukan nama sebenar ) ade kat kedai mamak sekarang. "

Teraba-raba mencari henset. Dermm..dah pukul 10?!


Apa yang terjadi selepas tu biar aku dan orang rumah ku saja mengetahui.

Apa pun..hari ni memang bosang bosan ah wa cakap lu!

2 comments:

awin said...

Waaaa..mmg bosan gila laaa arini! nk tgk wyg org lain x ske plak..haishhh XD

baru berangan2 nk mndi air terjun mkn2 sume..adoiii..sedih btoii :(

haa, bab nk jln2 bli roti canai pg2 uh mmg x thn gler..sorang un x bgn! hahahahaah..

Lyndaz said...

wakakakaka!
alaaa
knapa cakap pasal wayang?
hahaha
baru nak update kesengalan yang baru~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...