home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Wednesday, October 26, 2011

Baru 1st time ada henset..

Bila korang 1st time pakai henset?

Kalau dihitung-hitung zaman sekarang.. budak2 darjah 1 pon dah pakai henset. Sepupu aku yang baru berapa tahun pon dah pakai henset. Walaupon dorang tak reti nak call sape2..texting.. lagi la. Tipula kalo dorang dah kenal huruf kan..

Zaman aku dulu, budak2 sekolah rendah jarang la dapat pakai henset. Kalau ada tu, konfem la budak tu anak tokey! Haha.

Takde la hiperbola sangat. Cuma kesimpulannya, budak2 dulu tak kenal sangat henset2 semua ni.

Aku 1st time pakai henset ni masa lepas UPSR.
Haha..teringin weh!

Banyak kali gak aku cuba mintak kat bapak aku. Tapi SORRY laaa... Takde makna bapak aku nak beli kat aku. Nak  buat apa? Bukan keperluan pon masa dulu...

Pujuk punya pujuk..

Akhirnya bapak aku setuju! Pergh!!
Berbunga-bunga aku rasa!

Tapi ada SYARAT laa..
Ingat senang2 ke nak mintak kat bapak aku? Haha.. o.O''

Abah : Nak henset boleh.. tapi ada syarat. 
Aku : Yes!! Syarat apa pulak... =.=''
Abah : Hang bagi dapat 5A dulu UPSR ni.. baru boleh berangan. 
Aku : Orait papa! ( kah33x )


Dipendekkan cerita.. Alhamdulillah.. dapat gak 5A ◕‿◕。
Jadi..dapat la jugak merasa guna telipon bimbit ni. Hahakss!

Takde maknanya bapak aku nak bagi yang mahal2..
Nokia 3315i je..

*Kau punya jenis mana?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...