home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Thursday, September 22, 2011

Kejadian aneh di kolej.. SERIK!

Pergh!!!
Lama gak kan aku tak update?
Biasa r.. baru masok degree.. macam2 r kena setel.

Kali ni aku just nak curi masa skit. Nak citer sal satu kejadian aneh kat kolej aku.
Well..

Aku malas nak citer pasal 1st day or pasal tempat kediaman aku lagi. Boring.

Sepanjang hampir 2 minggu aku kat sini, dah macam2 jenis ragging n orientasi dah kitorang kena. So skip sat. Aku takda banyak masa ni.

Tadi ada sesi orientasi ngan senior 2nd year. Dorang ganas? Kejam?

Aku malas nak cita.

Adoi......... Panjang pulak intro aku.

So point aku sebenarnya, tadi..

Aku baru sedar aku ada SATU LAGI PENYAKIT!
Dulu aku penah cita pasal kisah trauma aku kat korang.. ( KLIK TRAUMA )

Senior2 suruh kitorang berbaris keliling swimming pool.. And korang boleh agak r ape yang dorng suruh buat kan?? Haha..

YES..... Kami semua kena masuk dalam kolam ramai2.
Kena kutip syiling yang dorang campak dalam kolam tu..

Aku macam.. OU MAI GOD.....


Mampussss.... cuak aku tengok kolam yang dalam!

Nak taknak aku kena turun jugak.

1 second



2 second....



8 second...............








Wuargh!!!!! Tolong aku mai prennnn... ( my frens )


Sumpah aku takot gila33x!!! Nangis aku dalam kolam tu!
Siap gigil lagi..

So seniors kuarkan aku dari kolam. Aku macam LEMAS! Tak mampu nak bernafas sebab sangat takut! Takde la aku tenggelam.. Air paras dada je..
But I'm scared.......




Woooo..aku citer kat sini pon dah rasa macam seram balik! Seyes aku serik dah masok kolam. Pertama dan Terakhir! T.T


ps : Aku penghidap aquaphobia  rupanyaa....


Aquaphobia.... patot r aku panik giler bila masuk dalam kolam tadi.. ◕︵◕

4 comments:

Anonymous said...

pestyme masuk kolam ke??

Lyndaz said...

yep... :'(

danny said...

erk..at least sana ko boleh laa rileks sikit..aq dah la takut kt sini..malay guys hanya 7 org...and the rest guys is chinese and indians

Lyndaz said...

seyesly?
pergh!!
ok r 2..bru r rsa mncabar gila nk bersaing... :))

tapi kalo aku pon cuak gak kot...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...