home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Thursday, April 28, 2011

Saya TAKOT....Tolonglahhh :'(

sedang menahan diri dari mengeluarkan air mata~
seram sejuk je neh..

Sebenarnya dah lama aku sakit neh. Cuma aku je tak sedar. LAMAA...lama sangat! Maybe since aku umor 2 tahun kot..Who knows? =.='   Asal penyakit tu datang je..aku jerit. Asal aku jerit je..aku sakit. Ouh..tipu! Hiperbola je kau eh!

Okay..direct to the point.
cik Lyndaz sebenarnya ada masalah jiwa!

WHAT?! ( betul ke cik Lyndaz yang tulis neh?hurm.. ~~' )

Yup!betol. Memang dia la yang tengah merapu sorang2 neh. Masalah jiwa..bukan gila okey sayang..^^

Masalah jiwa dia ada nama okeh..sedap lak tu! Ailurophobia. atau nama Melayunya.. penakot kucing. opss! ( dia jugak malu2 kuceng! duhh! ~ ~ die3x! )

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
chumel ke?

betul2 chumel??

Betul apeee..asal ada kucing je..mula ah. Dia usha tak lepas2. macam nak telan je..haha. Tengah beware tuu...Kalo kucing tu gerak setapak, dia gerak 10 tapak! Kalo kucing tu lari kat dia..?haha..muka habis pucat la.. Jerit pon tak terkeluar suara dah! Tunggu nak pengsan je! hahaha. Macam histeria je kalo ada kucing datang dekat cik Lyndaz tu taw..! (* nyampah aku! lalala~)


JANGAN PERNAH TERTIPU!



cuba bayangkan perasaan aku masa tengah tulis entri neh.
wa sangat2 takot..n seram!

NI LAH RUPA SEBENAR! chumel ke??

Sebelum tu. Pasal Ailurophobia.. Wujud okay penyakit neh! haha..Baru taw je bulan lepas. Adess..Simptom2..?!Tak payah la aku terangkan. Ce cuba try test tengok kat SINI ..haha.^^

Yang penting. Aku nak bagitaw kat sini, cik Lyndaz memang penakot kuceng.So..jangan sapa2 la nak tunjuk2 anak kuceng ke..mak kuceng ke..bapak kuceng ke kat aku. haha..Tak pasal2 kuceng tu mati nanti! ( opss! bajet berani je nak pegang kucing~ )

Itu saja..renung2kan..^^ bhahahahaha!

Ada sapa2 nak buat pengakuan jugak ke kat sini? PUT YOUR HAND IN THE AIR PEEPS! ^^

p.s :: semua adek-beradeknya yang gegirls suka penakot kuceng yaww! LOL! ( lawak oi lawak..bhahaha! )

p.s.s :: Tidak benci. cuma takot! ^^

8 comments:

´¯`·.¸¸.·♥ amirah liyana´¯`·.¸¸.·♥ said...

wahhh...baru aku tauu penyakit takot kucing ponn ada nama saintific...

Lyndaz said...

yepp..
ni pon pasal ada orang present pasal neh
hehe..i takot nyah...! ^^

mariatul_m0hamadiah said...

haha.. takpe, atleast tak bunuh kucing, oraite la kan..:)

Aqeela Yuen said...

takpe kalau takut . jangan benci sudahh :)
syukur lala takde ailurophobia ^^

Amierah Nabillah said...

hehe. linda takut kucing ke :P comey2! :P

Mat Pintu said...

salam kenal :)

gua tak takot kucing, gua cuma segan sikit je...huhu

kiwi said...

oo..tkot kucing rupenya..haha

laskar pelangi said...

aduhai..ruginya tak minat meowww..hik3;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...