home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Sunday, June 26, 2011

Guys boleh?! Aku pon boleh..

ollaaa...

Yeay! I dah kerjaaaa!!! Hahaha..jom2 nak bagitaw skit kerja aku. Well..kerja restoran tu kira common la kan bagi budak cuti sem nih. Kerja kedai minyak, kedai buku.. and segala jenis kedai lagi yang korang pandai2 la pikir.


I kerja apa??
Tak main r kerja kat kedai..haha. Keja aku boleh pegi sana , pegi sini. Kira tak boring r kerja yang aku buat nih.
Kerja untuk shopping!! :)

I kerja driver u olls.... pffffttttt! DRIVER?! haha..macam tipu je kan..Lesen un tak abes P lagi. Wallaweyhhh...betul laa..I tak tipu..
Opss! Terlebih posing plak.. ^^


Sekarang nih I jadi Driver a.k.a Supplier untuk kezen I. Kereta ade banyak but orang yang ade lesen lak tak cukup..so I la in charge..beli barang, hantar barang, hantar orang, amik orang...

Okay what? Ronda2 sana sini.. duet still ma$$yuk...!
So, tu je la aku nak cerita. GAJI?! biarlah rahsiaaa......

3 comments:

Namio Oo said...

part paling best lepas tension adalah drive.. hahahah



http://www.norfanil.com/2011/06/6-langkah-untuk-berubah.html

orphicasa-ain said...

x ble bla..bawak keta duit masyuk

Anonymous said...

coishhhhh...i bajet u jdi makcik kantin,rupa2nya jdi supir orang.hahah
tapa2,halal pe,ciap pakej ronda2 ag.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...