home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Thursday, July 7, 2011

Tolong jangan tembak aku!

Entry kepoyo-an 60%

Yezza2...! Hari ni aku nak kongsi sikit keterujaan dan ke-best-an aku dengan korang. Haaaa..nak tau tak?!

Aku rasa happy sangat sebab blog aku dah cecah 200 orang followers! Weehuuuu!!!







*krik-krik...krik-krik.. 
( syiok sendiri lettew~ )







200 je..? Ade aku kesssaahh?! ==''

Hahaha!
Bajet giller kan aku nih! Menyampah bhaaaiiiiiii... ~~'

(^,^) SEBENARNYA.......paling teruja bila blogger yang paling aku minat follow blog aku yuuuuuuu!!!!
 HAHAHA!

Terima kasih ubi keladi Ujang~


p.s : jangan tembak aku sebab aku ter-eksaited!

3 comments:

Anonymous said...

meh nak tembak sikit!

Lyndaz said...

haha
biasa laa..
remaja~

ayanuts said...

waahhhh tahniah..tahniah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...