home

My photo
I dont judge people but I do observe. A quiet gurl but not my brain. Single yet i eat double. Praise me then u are my enemy, honesty is what i call friend. I dont hold back when i talk, soo.. dont get offended by that k.

Followers

Saturday, May 21, 2011

Bercerai? Salah Sapa oih?!


................................
Puih33x
Buang habuk 3 minggu punya lama!hahaha
Tedia2..on air balik aku neh! :))  

Dalam banyak2 berita aku usha semenjak dua menjak nih, tiba-tiba ja aku tergoda ngan topik CERAI. Nak buat camna..aku pon baru je bercerai. Of coz la I suka topik nih! So, ada sesapa yang masih tak cerai ?? HAHAHA
"dah2 la tu cik kak oih..diam2!"



aku A.kau Z
-
-
-
-


hoorayyyyyyy!! MERDEKA! MERDEKA!! 

:: terharu..aku da bercerai akhirnya! ^^

Nak crita2!!!
Setelah 11 bulan berhempas pulas belajar..20 MAY 2011<<---tadi last paper aku! Uyeah...da lama aku mengidam nak cuti lama. PERGH! da start cuti la korang..hehe :)) A.K.A da bercerai la aku dengan zaman budak2 pre-medic. SEKIAN~ [status :: bercerai ]

p.s : baru ada masa nak bercinta ngan blog balik.
p.s.s : NAK TUKAQ TEMPLATE!

Q
sedih gak nak pisah ngan dak2 pre-med T.T


2 comments:

K said...

hehe. selamat bercuti. template ni ok pe :)

cume enhanced kan bahagian comment,supaya senang orang nak komen.

boleh tengok at my blog how :D

Abu Huzaifah said...

adoii...ingt kan bercerai rumah tangga td..hikhik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...